تسمه مسی + آخرین قیمت خرید

خرید تسمه مسی

تسمه مسی + آخرین قیمت خرید

تسمه های مسی و کابل های ارت تولید شده توسط شرکت تجهیزات سیستم زمین، قابل انعطاف بوده و در ساخت آن ها از مس دارای هدایت الکتریکی بالا استفاده شده است.

این محصولات در صنعت توزیع برق، ساختمان ها و کارگاه های فرآوری در یک طیف وسیع از کاربرد های مختلف مانند حفاظت در برابر صاعقه ، مورد استفاده قرار می گیرند.

با انتخاب یک نوار، خروجی و عایق صحیح، تسمه های ارتینگ ما برای هرگونه کاربرد و معیار های عملکردی مورد نیاز و متناسب با دما، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خوردگی، وزن و ویژگی های الکتریکی ( اندازه های جریان)، محصولات مناسبی به حساب می آیند.

کاربرد تسمه مسی در ارتینگ

تسمه های مسی قابل انعطاف بوده و از رشته های سیم مسی تولید می شوند. این تسمه ها برای همبندی قسمت های لولایی یا متحرک فلزی مانند درهای تابلوها مورد استفاده قرار گرفته که در اندازه های متنوع و مختلف تولید خواهند شد.

همبندی چیست؟

همبندی به معنای متصل کردن قسمت های مختلف سیستم اتصال به زمین یا ارت به هم برای هم پتانسیل سازی قسمت های مختلف تأسیسات الکتریکی در ساختمانها است.

مهندس ناظر برق در پروژه بایستی هم بندی را کنترل و گزارش کند.

سیستم همبندی در پی و ستون اتصال سیم مسی به میله گردها توسط بست های مسی میله ارت کوبیده شده و سیستم همبندی به آن متصل خواهد شد و در نهایت به چاه ارت اتصال پیدا می کند.

برای خرید تسمه مسی با دفتر فروش شرکت هولدینگ تجهیزات سیستم زمین تماس بگیرید تا از مشاوره در خصوص بهترین محصول متناسب با نیازی که دارید، بهره مند شوید.

شرکت ما کلیه محصولات ارتینگ، حفاظت در برابر صاعقه، جوش احتراقی و سیستم های حفاظت در برابر خوردگی را در کارخانه مرکزی طراحی و تولید میکند.

تسمه های مسی این شرکت دارای نوع عایق دار و بدون عایق هستند. هزینه این تسمه ها قابل رقابت با قیمت های موجود در بازار و در مدت زمان کوتاهی به تعداد مورد نظر مشتری قابل تولید خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمت روز خرید تسمه مسی با شرکت تماس برقرار کنید و یا با پر کردن فرم درخواست، به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس های شرکت: 02177959032 – 02177940716

صفحه تماس با ما

ساختار اندازه تسمه مسی

بدون نظر

ارسال دیدگاه