تسمه مسی انعطاف پذیر

تسمه مسی انعطاف پذیر

تسمه مسی انعطاف پذیر

ما تولید کنندگان تسمه مسی انعطاف پذیر و سایر تجهیزات ارتینگ در شرکت تجهیزات سیستم زمین هستیم. تسمه های مسی انعطاف پذیر، در گیت های فلزی، درب ها، فنس و… مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید این تسمه ها در طول و اندازه های مورد نیاز کافی است که با ما با شماره تماس های 02177959032 – 02177940716 تماس حاصل فرمایید.

در برخی موارد، از تسمه های مسی انعطاف پذیر ساخته شده از تعداد زیاد سیم های مسی، برای ایجاد اتصالات الکتریکی قابل انعطاف بین قطعات بزرگ نیز استفاده می شود.

نوار های متشکل از تعداد زیاد سیم های کوچکتر نسبت به یک کابل تشکیل شده از سیم های بزرگتر، از مقاومت بیشتری در برابر پارگی ناشی از حرکات مداوم و لرزش، برخوردار است.

در کابل های الکتریکی و الکترونیکی، یک نوار، از غلاف لوله ای شکل ساخته شده از رشته های نواری است که اطراف کابل مرکزی قرار می گیرد تا در برابر اختلالات الکترومغناطیسی عمل حفاظت را انجام دهد، و در حالی که سیگنال، از هادی و یا هادی های مرکزی عبور می کند، این نوار زمین می شود.

  1. مس با قابلیت رسانایی بالا
  2. سیم متصل به Bs-4109-C101
  3. مناسب برای همبندی ارت و مطابق با استاندارد های حفاری و اندازه های مورد نیاز باند ها
  4. قابلیت تولید سفارشی، مطابق با اندازه و نوع درخواست مشتری

کانکتورهای الکتریکی انعطاف پذیر، برطرف کننده مشکلات اتصالی ناشی از لرزش ژنراتور و ترانسفورماتور ها نیز هستند.

هنگامی که از آن ها به عنوان اتصال دهنده اولیه از تجهیزات دارای لرزش به یک شبکه توزیع قدرت استفاده شود، انعطاف موجود در این کانکتور ها باعث جدا شدن کارکرد باس زمینی الکتریکی اصلی از عامل لرزش می شود.

و در حالی که کانکتور های نواری انعطاف پذیر از قیمت بیشتری نسبت به باس بار های مسی برخوردار هستند، استفاده از نوار های انعطاف پذیر به دلیل از بین بردن هزینه هایی که ممکن است در اثر از کار افتادگی، تعمیر نگهداری و تلفات انرژی ناشی از بین رفتن اتصلات الکتریکی به وجود آید، می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.

علاوه بر جنبه های مثبت یک نوار قابل انعطاف، مهمترین ویژگی این کانکتور همه کاره را می توان در نام آن پیدا کرد-انعطاف پذیری

یک کابل و یا بست آن که دارای ظرفیت حمل جریان برابر با کانکتورهای انعطاف پذیر است، بسیار سخت، غیر قابل انعطاف و از وزن زیادی برخوردار است.

کار کردن در طول 20 فوتی با یک کابل دارای ظرفیت حمل جریان 750 آمپر، نسبتا آسان است. اما خم کردن یک قطعه کوتاه تر و قرار دادن آن در مسیر اجسام دیگر، کار دشواری خواهد بود.

علاوه بر ماهیت غیر قابل انعطاف و وزن زیاد، کابل ها سفت و سخت بوده و لرزش را منتقل می کنند.

اگر چه بسیاری از محصولات ما استاندارد هستند، اما با توجه به تجهیزات و توانایی های ما در شرکت تجهیزات سیستم زمین قادر هستیم تا محصولاتی متناسب با نیاز مشتری را نیز تولید نماییم.

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید محصولات ارتینگ و حفاظت از صاعقه از جمله تسمه های مسی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ها 02177959032 – 02177940716

بدون نظر

ارسال دیدگاه