محصولات حفاظت در برابر صاعقه

محصولات حفاظت در برابر صاعقه

در این مقاله توضیحاتی در مورد خدمات مربوط به تجهیزات و محصولات حفاظت در برابر صاعقه را معرفی می کنیم. همانطور که بیشتر و بیشتر، ماشین آلات پیچیده و پیشرفته در حال چرخاندن چرخ هر صنعتی هستند، نیاز به حفاظت از این ماشین آلات در برابر برخورد مستفیم صاعقه، تبدیل به یک امر ضروری شده است.

همگی این موضوع رو میدانیم که وقوع صاعقه بسیار غیرقابل پیش بینی است و بدون هشدار قبلی و یا دلیلی با هر آنچه سر راهش باشد برخورد کرده و به آن ها آسیب می رساند.

نتیجه این برخورد صرفا تخریب سیستم ها و تجهیزات درون یک ساختار نخواهد بود، بلکه موجب به تعطیلی کشاندن کسب و کار به دلایل  قطع درآمد، از کارافتادن کارخانه و هزینه های گزاف برای انجام تعمیرات می شود.

از این رو، محصولات حفاظت از صاعقه راهکار مناسبی برای این امر به حساب می آید.

-در زمینه صاعقه گیرها و ارائه مشاوره، هنگامی که موضوع ایمنی و حفاظت در میان باشد، ما مشتاق به ارائه بهترین و با کیفیت ترین راهکارها هستیم.

به منظور کمک به حفاظت از صنایع در برابر برخورد صاعقه ، ما مبتکرانه ترین محصولات حفاظت در برابر صاعقه را تولید کرده، و بر روی تمامی تاسیسات ما، محافظت کامل را تضمین می کند.

محافظت از صاعقه

محصولات متنوع ما در زمینه حفاظت از صاعقه

  • محصولات برخورد مستقیم
  • محصولات ارتینگ و باندینگ (bonding)
  • محصولات خط قدرت
  • محصولات حفاظت از افزایش ولتاژ (نوسانات برق)
  • هر راه حل اختصاصی با ارائه موارد زیر، مسائل حیاتی و مهم را مورد بررسی قرار می دهد.
  • امپدانس (مقدارمقاومت ظاهرشده در برابرجریان الکتریکی) ارتینگ پایین
  • حذف حلقه ارتینگ
  • حفاظت در برابر افزایش ولتاژ (نوسانات برق) در خطوط قدرت
  • حفاظت در برابر نوسان
  • مهندسی سیستم حرفه ای

انواع مختلفی از سیستم های حفاظت در برابر صاعقه وجود دارند که هرکدام از آنها دارای زیر مجموعه ای مختص با اهداف خودشان هستند.

1- جلوگیری و حفاظت در برابر صاعقه

شرکت تجهیزات سیستم زمین از مبتکرانه ترین محصولات حفاظت در برابر صاعقه که دارای حق امتیاز و مبتنی بر تکنولوژی انتقال شارژ ، استفاده می کند.

سیستم آرایه ای جذب، دستگاه یون ساز توپی شکل اسپلاین، ترمینال گوی مانند اسپلاین و نواری که ترمینال هوا را به تاخیر می اندازد، از تخلیه و اتمام صاعقه در منطقه مورد نظر حفاظت جلوگیری می کند.

این سیستم ها به همراه محصولاتی از قبیل: تجهیزات زمین کردن جمع شدنی (قابل مونتاژ) و اکولایزر (equalizer) پتانسیلی درون مخزن، خواهد بود.

2- حفاظت در برابر افزایش ولتاژ

این حفاظت، یکی از ضروری ترین محصولات برای تمامی صنایع به منظور پیشگیری از تعطیلی و ازکار افتادن کارخانه و برگشت هزینه های ناشی از قطع برق، به شمار می آید.

نگهبان تاسیسات، محدودکننده های گذرا ، محافظ افزایش ولتاژ DC، محافظ های افزایش ولتاژ هیبریدی برای داده ها و کاربردهای مخابراتی، محافظ های خطی داده ها و محافظ های خطی هم محور، برخی از محصولات دارای امتیاز ما به شمار می آیند.

3- محصولات زمینی و ارتینگ

سرویس های عملی شامل: تست و طراحی اختصاصی را ارائه می دهیم. سرویس تست زمینی هوشمند، میله زمینی شیمیای با امپدانس پایین (chem-rod)، یا LECWELD و انباشتن میزان تقویت زمین که توسط مواد خام با کیفیتی تولید می شوند.

محصولات حفاظت در برابر صاعقه

ما همچنین محدوده وسیعی از خدمات را به همراه محصولات حفاظت از صاعقه ارائه داده و دارای بزرگترین کارخانه تولید محصولات محافظت از صاعقه در کشور و صاحب امتیاز این محصولات هستیم.

هر یک از بخش های شرکت هولدینگ تجهیزات سیستم زمین، به روشی منحصر به فرد مکمل یکدیگر به منظور ارائه راهکارها برای حفاظت از تمامی صنایع؛ به حساب می آیند.

خدماتی از جمله نصب و راه اندازی تجهیزات ارتینگ، تجهیزات حفاظت در برابر صاعقه، سیستم های جوش احتراقی و سیستم حفاظت از خوردگی

بیشتر بخوانید : محصولات حفاظت در برابر صاعقه شرکت تجهیزات سیستم زمین

برای آشنایی با جزئیات خدمات ما با شماره تماس های شرکت تجهیزات سیستم زمین تماس بگیرید. شماره تماس های ما : 02177959032 – 02177940716

برای مشاهده آدرس و یا اطلاعات تماس کلینیک به صفحه تماس با ما از منوی اصلی سایت مراجعه کنید.

بدون نظر

ارسال دیدگاه